Recent Posts

Friday, May 22, 2009

friday night goes freaky

its 11.45 and i'm still awake. i was sitting on the bed and watching a korean film. suddenly i got the wireless internet connection (it was from my neighbor, i guess). and i called my lovely limbad's wife on msn.

Fikha: Nivaaaaaa
Daniva: Fikhaaaaa
Fikha: Boseeeenn
Daniva: Sama, bosen baget nget nget nget!
Fikha: Skype!

--------------------------------------------------SKYPE TIME-----------------------------------------------

Fikha: Internet gue mati nyala terus nih, abisnya gue ngambil internet dari tetangga hahahaha
Daniva: Pantes aja skypenya mati 
 terus
Fikha: Lagi ngapain niv?
Daniva: Nulis blog
Fikha: Yaudah gue juga mau re-make blog gue


Fikha: Skype yuk
Daniva: Yuk

--------------------------------------------------SKYPE TIME-----------------------------------------------






So yeah, I'm gonna introduce you guys this is my lovely best friend, Daniva Affan. Usually i call her "LIMBAD". she's a big a fan of Limbad. do you know Limbad ait? He's a grand finalist of the master "mencari bintang tanpa mantra" hahahaha.


Oneday, i watched Indonesian Movie Awards, and in that time I was on the phone with Daniva
Daniva: Eh itu fikha ada limbad itu liat deh, ih serem banget ya allah ihhhhh
Fikha: hahahahaha emang, eh niva itu liat dia jalan2 di atas piso, ih dasar orang gila
Daniva: aaahhh serem fikkkk gue takuuuut
Fikha: hahaha eh udah selese itu. tidur gih sana
Daniva: yaudah gue tidur yaaaa daaaaaa


and my bb was ringing, there was a text from daniva. "GW GA BISA TIDUR! LIMBAD IS ON MY MIND! tai lo fik!" hahahahaha and i was laughing my ass off and said "sorry daniva" 



jadi, buat kalian yang sebenernya takut dan serem liat limbad, ya ga usah di tonton. adanya ga bisa tidur kaya daniva hahahahaha :D

No comments: